جستجو کردن

خرید زیتون درشت طارم + انواع زیتون

خرید زیتون شیشه ای در بسته ۷۰۰ گرمی با قیمت مناسب.چرا زیتون طارم خوشمزه و لذیذ است؟

طارم را باید با زیتونهای خوشمزه و خوبش شناخت که با تولید انواع زیتون و روغن زیتون توجه مردم را به خودش جلب کرده است در ابتدا شما را با چند نوع زیتون پر مصرف طارم آشنا خواهیم کرد.

زیتون سبز

این گونه زیتون پس از فرآوری های لازم تلخی آن گرفته و در آب نمک قرار میگرد.زیتون سبز دارای ویتامین A ,E است.که خواص مهم آن این است که  سیستم ایمنی بدنتان را در برابر بیماریها و انواع میکروبهای محافظت می‌کند.

زیتون سیاه:

زیتون سیاه پس از اینکه کامل سیاه میشود از درخت چیده و تلخی آن گرفته می‌شود.برای اینکه طبیعی تلخ گیری شود از نمک طعام همراه با آب به مدت یک هفته هروز صبح و عصر آب آن را باید عوض کنید.

خواص زیتون سیاه:زیتون برای سیستم گوارش،عضلات و مفاصل استخوان،و محافظت در برابر سرما خوردگی موثر است زیتون سیاه خواص بی نظیری دارد که ما فقط به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره کردیم.

زیتون ماری:

نمی‌شود صحبت از زیتون در میان باشد و از این نوع زیتون گذشت.زیتون ماری طارم بحالت سنجدی شکل و البته بزرگتر است که خیلی از مردم برای مصرف به صورت شکسته از این زیتون استفاده می‌کنند.

زیتون اربیکن:

این نوع زیتون از زیتونهای برتر نژاد اسپانیایی است که در اسپانیا از آن یک معجزه دارویی نام می‌برند.زیتون اربیکن در ایران فقط برای روغن گیری استفاده میشود.طمع این نوع روغن زیتون ملایم و بدون تلخی است.

و چندین مورد زیتون مثل شنگه.زرد طلایی و…..در طارم تولید و کشت میشود.

 

زیتون شیشه ای طارم چگونه تولید میشود؟

زیتون تقریباً پس از یک پروسه طولانی حدود یکسال از درخت میوه چیده و برای سایز بندی در دستگاه سرند ریخته میشود.زیتون طارم در شیشه ۷۰۰ گرمی که نوع زیتون آن از سایزهای ۸،۹ ،۱۰ پس از فرایند تلخی گیری قرار میگرد.

زیتون بی هسته طارم

زیتون بی هسته پس از هسته گیری در ظروف های ویژه بسته بندی و پلمپ میگردد.زیتون بی هسته چربتر به نظر می‌رسد خواص این زیتون این است که سلامت قلب،التهاب معده،  پیری زود رس مفید است.گاهی نیز از مخلفات گوناگونی داخل زیتون بی هسته را پر می‌کنند.

قیمت زیتون طارم چند؟

برای تعین قیمت زیتون اول باید نوع زیتون را مد نظر قرار داد.

در ‌ل زیتون از قیمت ۸۰ الی ۱۵۰ قیمت گذاری شده است.برای اینکه زیتون پر چرب و تولید سال ۱۴۰۲ باشد با مجموعه سبز فلاح در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *