جستجو کردن

خرید روغن زیتون طارم سفلی دهستان خندان

شرکت خندان با تولید روغن زیتون و فرآوری انواع زیتون اصل در طارم که از سال ۱۳۷۰ کار خود را شروع کرده است.
طارم سفلی که یکی از مناطق آن سیاهپوش است از مناطق زیر نظر استان قزوین میباشد.در این منطقه هم مردم به تولید روغن زیتون و زیتون مشغول هستند.
در شرکت خندان روغن کشی و فراوری زیتون از صفر تا صد بدست خود شرکت تولید و به بازار عرضه میشود.
شرکت خندان دارای ۸۰ هکتار زمین که در آن درخت زیتون کاشته شده است شروع به فعالیت کرده است.که بیشتر درختان آن زیتون سبز و نوع اربیکن هستند.

انچه که نیاز هست در مورد روغن زیتون اربیکن بدانید در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد.
روغن زیتون اربیکن نوعی نژاد اسپانیایی است.یکی از برترین نژاد زیتون در سراسر دنیا که به درخت زیتون اربیکن است شناخته میشود.
از مزایای درخت اربیکن این است که مساحت کمتری را در بر می گیرد و در عین حال میزان روغن دهی آن بیشتر از میوه زیتونهای دیگر است.
بطور کلی روغن اربیکن ۲۵ درصد تخمین زده شده است.
نوع دیگری از زیتون شرکت خندان زیتون سبز یا همان محلی است.که بیشترین نوع این درخت در دهستان سیاهپوش است.
زیتون سبز با روغن دهی بسیار خوب بوی زیاد و طمع عالی دارد و برای کسانیکه به بوی روغن زیتون علاقه دارند بهتر است از روغن زیتون سبز استفاده کنند.
رنگ روغن زیتون سبز بیشتر همان سبز مایل به زرد طلایی است.

روغن زیتون طارم بهتر است یا روغن زیتون رودبار؟
با توجه به اینکه شهرستان رودبار و طارم در فاصله ای خیلی نزدیک به هم دیگر هستند.تقریباً از نظر آب و هوایی در یک هوای معتدل خنک قرار دارند.هر دو از بهترین تولید کنندگان روغن زیتون فرابکر می باشند.
روغن زیتون رودبار نیز مثل روغن زیتون طارم تمام خاصیت یک روغن زیتون فرابکر را دارد.و طبق یک آزمایشی که صورت گرفته هر دو آنها از مزیت یکسان برخوردار هستند.ودر این حوزه همکار خوبی دارند.
چرا روغن زیتون طارم را باید مصرف کنیم.
روغن زیتون طارم یک روغن فرابکر اصل میباشد که در صادرات نیز به کشورهای همسایه رتبه نخست را دارد.
باید گفت روغن زیتون از سالم ترین روغن موجود در برابر روغن سرخ کردنی و کره است.اما باید به اندازه مصرف شود تا عوارض جانبی برای شما در بر نداشته باشد.
روغن زیتون فرابکر محلی یک روغن زیتون بابو است که بیشتر برای دمای کم و ملایم باید استفاده شود خاصیت این روغن در این است که تمام میوه زیتون بعد از روغن گیری در روغن زیتون ماندگاری دارد.

در خلاصه این مقاله این امکان برای مشتریان گرامی فراهم است که با خرید از مجموعه سبز فلاح یک روغن اصل و با ارسال رایگان در در منزل تحویل بگیرید.
به توصیه پزشکان تغذیه روغن زیتون اصل فرابکر را مدام ولی به مقدار اندازه مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *