جستجو کردن

خرید عمده روغن زیتون| بصورت فله و بسته بندی با قیمت مناسب

خرید عمده روغن زیتون اصل بصورت فله و بسته بندی مشخصات عمده روغن زیتون ۲۰ لیتری ، ۲۰ کیلو گرم در انواع گالن های مختلف مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری کنید.

روغن زیتون اصل

با توجه به این که مردم برای خرید عمده روغن زیتوت به دنبال یک کارخانه و یا شرکت معتبر تولید روغن زیتون هستند.که بتوانند خرید عمده روغن زیتون را بصورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند.

اگر شما بدنبال خرید عمده روغن زیتون بصورت فله با تناژ بالا هستید می توانید از روغن زیتونهای رودبار و طارم بصورت فله یا در گالن های ۲۰ لیتری خریداری کنید.

مجموعه سبز فلاح با نمایندگی که در شهرستان‌های طارم و رودبار دارد آماده ارسال روغن را بصورت تناژ بالا و فله ای را به سراسر کشور دارد.

شما می توانید با سایت ارتباط گرفته ثبت سفارش دهید و این امکان نیز وجود دارد که روغن را حضوری در شرکت خریداری کرده باشید.

 

خرید عمده روغن زیتون با قیمت مناسب

در شهرستان‌های رودبار و طارم افراد و حتی خانواده های زیادی به کسب کار در زمینه زیتون و روغن زیتون مشغول هستند.ودر کنار آنها شرکتهای روغن کشی متعددی از زیتون و روغن زیتون برای تهیه و ارسال آن به داخل و خارج کشور با برند ها و بسته بندی های محتلف انجام به کار هستند.

اما با توجه به کمبود روغن زیتون در سال ۱۴۰۲ تقلب و ناخالصی در آن شدت زیادی گرفته و عده ای در بازار روغن تقلبی را با کیفیت پایین به فروش می رسانند

و مردم نیز غافل از اینکه روغن تقلب است را با قیمت پایین ترجیح داده، در حالی که روغن زیتون اصل قیمت مناسب طی فرآیند تولید قیمت مشخص خودش را دارد.

اگر شما قصد خرید عمده روغن زیتون رودبار و طارم را دارید این را به شما اعلام می کنیم که بهترین روغن زیتون در رودبار و طارم تولید می گردد.

روغن زیتونی خوب است که از زیتونهای تازه و سیاه شده روغن گیری و در جای مناسب نگهداری گردد.

یکی از علل های اصلی اینکه روغن زیتون طمع و عطر خوبی ندارد این است که زیتون را بعد از چیده شدن در کیسه قرار می دهند و بعد از مدت ۳ الی ۴ روز دیگر روغن گیری می کنند. که خود همین امر باعث می شود میزان اسید روغن و از کیفیت آن کاسته شود.

بهترین راهکار این است که زیتون را در سبد قرار داده و کمتر از ۲۴ ساعت روغن گیری کنید تا بهترین کیفیت و طمع روغن زیتون را داشته باشد.

از کجا خرید عمده روغن زیتون را انجام دهیم؟

این سوال برای خریداران عمده روغن زیتون است که چگونه خرید عمده روغن زیتون را انجام بدهیم؟

روغن زیتونی را که ما آماده میکنیم دارای برگ استاندارد و آنالیز معتبر از صنایع دارویی و غذایی می باشد که تمام استاندارهای ملی را دارد.و خود این نشان دهنده کیفیت بالای روغن زیتون است.


در انالیز صورت گرفته روغن زیتون سبز فلاح میزان اسید روغن کمتر از ۸ دهم است و عدد پراکسید آن نیز ۱۹ است.که اصطلاحاً این نوع روغن زیتون را فرابکر بابو می نامند.

در روغن زیتون بکر نیز اسید روغن حدود ۱/۵ الی ۲ است و عدد پراکسید آن نیز ۲۰ می باشد که یک روغن بکر بودار اصل است.

پس بنابراین در خرید عمده روغن زیتون حتماً برگه آنالیز روغن را مد نظر قرار دهید.که کیفیت واقعی روغن را نشان می دهد.

بیشتر بدانید.کلیک کنید

مشخصات روغن زیتون فرابکر + قیمت خرید

قیمت خرید عمده روغن زیتون طبیعی

همان گونه که در این مقاله اشاره کردیم روغن زیتون سبز فلاح کاملاً اصل و فرابکر است که از معتبرترین ازمایشگاهای و دستگاه های ایتالیایی مراحل آزمایش و روغن گیری صورت گرفته است.

چطور اصل بودن روغن زیتون را تشخیص دهیم؟

روغن زیتون طبیعی دارای ویژگی های خاص و معتبری است که متاسفانه با وجود رنگهای موجود سودجویان راه تشخیص روغن را با رنگ دشوار کرده اند.

اما می توان گفت روغن زیتون طبیعی سبز مایل به زرد است و در هوای سرد کمی تیره به نظر می‌رسد و این یکی از نشانه های خالص بودن روغن می باشد.

شاید شما در بازار روغن زیتون هایی را مشاهده کنید که قیمت آنها کمتر است و با اسم روغن زیتون فرابکر نیز به فروش میرسد.

اگر شما قصد خرید روغن زیتون را با تناژ بالا را دارید می توانید با سایت ارتباط گرفته و میزان خرید روغن را سفارش و برمبنای آن قیمت نیز به مراتب اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: بهترین روغن زیتون رودبار+ درجه یک و آزمایش شده

 

مشخصات روغن زیتون سبز فلاح

روغن زیتون سبز فلاح از میوه های تازه زیتون که بدون هیچ گونه کپکی ، کرم زدگی ، به روش پرس سرد زیتون روغن گیری میشود و طبع آن نیز گرم است.

کیفیت آن نیز در برگه آنالیز مشاهده می شود که رنگ آن سبز مایل به زرد طلایی است.

عطر و طعم تلخ و میزان تندی ناچیز در روغن حس میگردد.البته بصورت خیلی کم است.


بسته بندی روغن زیتون

ما برای خریدهای جزیی و بسته بندی شده در لیترهای ۵۰۰ ،۱۰۰۰ ،۱۵۰۰، ۴۰۰۰، میلی لیتر روغن را بسته بندی کرده و در محل مورد نظر تحویل می دهیم.

و بیشتر ارسالی های جزیی با تیباکس و پست پیشتاز صورت می‌گیرد تا در کمترین فرصت در اختیار مشتری قرار گیرد.

و برای خرید های عمده ، تناژ بالا اگر بصورت فله ای باشد در گالن های مخصوص قرار گرفته و ارسال می گردد.

اما در برخی موارد طبق درخواست مشتری روغن درگالن های ۲۰ لیتری و ۱۰ لیتری بسته بندی و ارسال می شود.

هزینه ارسال روغن زیتون

برای ارسال روغن زیتوت های جزیی هزینه ارسال برای مشتریهای جدید رایگان محسوب می شود.تا مشتری بدون دغدغه روغن را خریداری کند.

اما برای خریدهای عمده و تناژ بالا برای تهران یا دیگر شهرهای اطراف با لیسان یا وانت بار ارسال می گردد.و در برخی موارد با باربری نیز روغن را می‌فرستیم.

و هزینه ارسال آن نیز با حجم و مکان سفارش در زمان خرید محاسبه می گردد.

در کل ما بادهزینه ارسال روغن زیتوت تا حد امکان با مشتری مدارا می کنیم.

مدت زمان ارسال روغن زیتون

برای ثبت و ارسال روغن زیتون بصورت جزیی که خریداری می کنند مابین ۳ الی ۴ روز طول می کشد اما برای خریدهای عمده به مکان و شهر بستگی دارد.

اگر هنوز سوال یا قصد سفارش نیز دارید می توانید در انتهای مقاله دیدگاه خودتان را ثبت کرده و جواب سوال خودتان را بگیرید.

در ضمن مشاوره در مورد روغن زیتون و نحو مصرف آن نیز در انتهای مقاله درج کنید تا بیشتر بدانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *