جستجو کردن

طبع روغن زیتون

ما امروز می خواهیم در مورد طبع روغن زیتون.ایا روغن زیتون طبعی گرم دارد یا سرد در این مقاله شما را راهنمایی کنیم.
با بررسی های انجام شده باید گفت که این بستگی به نوع روغن زیتونی است که استفاده می کنیم.اگر میوه زیتون کاملاً رسیده و روغنی شده باشد.طبع این نوع روغن زیتون نسبتاً گرم است.برای اینکه زیتون کامل رسیده و از نظر رطوبت رو به تر است.
بهتر است طبع روغن زیتون را با شناخت طبع خود و میزان مصرف روغن زیتون برنامه ریزی کنید.و از خواص ان بهرمند شوید.
طبع زیتون رسیده و روغنی شده با زیتون کال متفاوت است.زیتون رسیده طبع گرم و تری دارد.اما زیتون کال طبع سرد و تقریباً خشک است.امروزه با توجه به این که زیتون کال تلخی زیادی دارد مصرف آنچنانی ندارد.پس می توان گفت طبع روغن زیتون گرم است.
برای برخی این سوال پیش می آید آیا روغن زیتون مالشی طبع گرمی دارد؟
این نوع روغن زیتون که برای مالش و ماساژ مورد استفاده قرار میگرد طبع گرمی دارد.و طبع آن با طبع روغن های خوراکی تفاوت ندارد.
در این مقاله می خواهیم به چند مورد از فواید طبع گرم روغن زیتون اشاره کنیم.
امروزه در بسیاری از طب های سنتی دلیل افزایش بیماریها و مشکلات عضلانی را در سردی غذاها می دانند.و طبق ازمایشهای انجام شده راحل این بیماریها را طبع گرم است.
با طبع گرمی که روغن زیتون دارد شما می توانید با مصرف آن از ابتلا به خیلی بیماریها جلو گیری کنید.۹
از فواید دیگر روغن زیتون این است که باعث گردش خون بهتر در اعضای بدن میشود.و میکروبها و باکتریهای بدن نیز از بین می روند.دیگر فواید روغن زیتون این است که جلو گیری از ابتلا به سرطان،درمان کم خونی و یبوست نیز اشاره کرد.
سخن پایانی.
با توجه به مطالب ارایه شده دقت داشته باشید که در مصرف هر گونه مواد غذایی زیاده روی نکنید.مصرف بیش از حد روغن زیتون باعث سست شدن دریچه معده و گاهی اوقات اسهال نیز میگردد.
شما با خرید از این سایت می توانید از دست مشکلات عضلانی و تعداد زیادی بیماری ها رهایی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *